معرفی انواع سقف کشسان

امروزه پیدایش متریالی به نام سقف کشسان باعث شده است تا بسیاری از افراد با استفاده از آن، سقف محل زندگی شان را دیزاین فوق العاده ای کنند. این محصول با توجه به تنوعی که در سبک ها و مدل های خود دارد، می تواند بهترین جایگزین برای گچ کاری باشد.

سقف کشسان اپلای

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به حاشیه رفتن مصالح طبیعی نظیر گچ، ماسه و سیمان و… استفاده از ابزارها و متریال های نوین بسیار مورد توجه مردم دنیا قرار گرفته است. یکی از متریال هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سقف کششی می باشند. سقف های کشسان برخلاف گچ کاری با محدودیت اجرایی روبرو نیستند و به راحتی می توان آن ها را به اشکال و حالات مختلف درآورد.

یکی از مدل هایی که بسیار مورد پسند قرار گرفته است، مدل اپلای می باشد. این سبک را که مردم بیشتر با اصطلاحاتی مثل سقف پانچی یا سوراخ سوراخ می شناسند، دارای جلوه ی چشم نوازی می باشد. اساس ریتمی این سبک بر سوراخ هایی متعددی که بر صفحه ی سقف می زنند، می باشد. پشت سوراخ های ایجاد شده در سقف معمولا نورهای رنگی یا طرق و آینه استفاده می کنند که به خوبی نمایانگر سبک اپلای باشد.

سقف کشسان اپلای

سقف کشسان اپلای

سقف کشسان لاکر

نمونه ای دیگر از انواع سقف های کشسان، سقف کشسان لاکر می باشد. اساس این مدل بر صفحه ی بزرگ و همواری می باشد که با نورهای ریز و زیاد دیزاین شده است. این نمونه از متریال سقف دارای کانسپت آسمان و کهکشان می باشد. معمولا صفحه ی اصلی این مدل را به رنگ مشکی یا آبی انتخاب می کنند تا زمانی که لامپ های پر تعداد روی آن توزیع شد، نشان از ستارگان و سیارات داشته باشد.

از دیگر ویژگی های این مدل می توان براقیت و صیقلی بودن آن اشاره کرد. سقف لاکر دارای سطحی براق می باشد که به خوبی نورهای تابیده شده به خود را بازتاب می کند. ویژگی براقیت این متریال باعث شده تا بسیاری از معماران آن را در مکان های بی جان ساختمان استفاده کنند تا با توجه به بازتاب نوری که دارد به محیط پویایی ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس سریع